Jó utat! - Háromtó túrái

Szerző: Alenor

Favágóexpedíció:

.Mikor a fát vágják, felbukkan egy dühös hód család.

1. Ha megetetik a hódokat, az étellel foglalkoznak, és békén hagyják a favágókat. Ezért kapunk egy logika pontot. Vagy nem érdekli őket az étel, elrágják a rönköket tartó kötelet, és szétgurul az össze fa. Ezért elvesztünk egy logika pontot.

Elijeszthetik őket, úgy, hogy zajt csapnak, a hódok megijednek, és kapunk egy karizma pontot.


2. A fejsze rezgései miatt egy nagy szikla kiesik a hegyből, (valami ilyesmi) és feléjük száguld.

Ha elfutnak, sikerül megmenekülniük, de elesnek, sárosak lesznek, és a túra további részét rosszkedvvel töltik el. Lemennek a szükségleteik.

Ha elbújnak egy nagy fa mögé, mindenki sértetlenül megússza, és kapunk egy logika pontot

3. Addig úsztatják lefelé a folyón a rönköket, míg el nem érnek a zúgókig

Ha a vízen mennek, az egyik rönk megakad a partban, a csapat tagjai elvesztik az irányítást rönkjeik felett, és mind a vízbe esnek. Lemennek a szükségleteik.

Ha a parton utaznak, az expedíció bár lassabban, de célt ér. Mindenki kap egy erőnlét pontot.

Madárles:

1. Látnak egy eddig ismeretlennek tűnő papagájfajt a fán.

Ha felmásznak, kiderül, hogy tényleg egy új papagájfaj, kapunk 500 simoleont.

Ha lecsalják étellel, akkor is felfedezik az új fajt, ráadásul a táplálkozási szokásait is megfigyelhetik. Mindenki kap egy logika pontot.

2. Hosszú ideig keresik a rózsatoll nevű madarat, mikor látnak egy rózsaszín foltot, aztán a madár hangját a másik irányból hallják.

Ha a szín után mennek, megtalálják a madarat, és kapnak egy logika pontot.

Ha a hangot követik, kiderül, hogy egy torokgyulladásos mókus adta ki. Mindenkinek lemegy a szórakozás szükséglete. XP

3. . Megtalálják egy ritka madárfaj fészkét, de a madár nincs benne, viszont ki van esve egy tojás.

Ha otthagyják, később visszamennek, de a tojás már nem lesz ott. Mindenki veszít egy logika pontot

Ha visszateszik, a madár visszajön, és nagyon örül. Mindenki kap egy karizma pontot.

Erdei ösvény:

1. Éppen egy barlangban vannak, mikor rájuk ront egy nagyláb.

Ha lefényképezik, a vakutól megijedt nagyláb gyorsan elmenekül, és a képen csak csíkok látszanak. Senki nem fog hinni nekik. Elveszítenek egy karizma pontot.

Ha elfutnak, a nagyláb egészen addig üldözi őket, amíg egy szép pillangó össze nem zavarja. Mindenki kap egy erőnlét pontot.

2. Az erdőben találnak egy aktatáskát

Ha feltörik kővel a zárat, a táskában pénz van, és kapunk 500 simoleont. Vagy mikor feltörik, hangos kattanást hallanak. Beledobják a csermelybe, és a táska felrobban. Senkinek nem esik baja, de mindenkit lefröcsköl sárral. Elveszítünk egy logika pontot, és lemennek a szükségleteink.

Ha viszont ledobják egy fáról, mikor leesik, a zár felpattan, és pénz szóródik ki. Összegyűjtik, és kapunk 500 simoleont.

3. Leülnek egy tisztásra enni. Egyszer csak rájuk ront egy medve.

Ha elfutnak, a medve egy darabig üldözi őket, de aztán elfárad, és aludni megy. Kapunk egy erőnlét pontot. Vagy a csapat sikeresen lehagyja a medvét, de futás közben egy méhkasba ütközik. Még itthon is méhek üldözik őket.

Ha maradnak, a csoport megveti a lábát, próbál minél nagyobbnak és félelmetesebbnek látszani. A medve rájuk bömböl, de ők visszabömbölnek. A medve megijed, és elfut. Kapunk egy logika pontot. Vagy hiába próbálunk ijesztőek lenni, a medvét ez nem hatja meg. Ugyan távozik egy idő után, de előtte megeszi az összes kajánkat. Az éhség szükséglet szinte teljesen lemegy.

Regisztrált, bejelentkezett felhasználóinknak lehetősége van új szócikk írására is! Regisztrálni itt tudsz.

  « vissza a lexikon főoldalára