Team Fortress 2
- Tesztplatform: PC
- —
- Írta: NightBagoly
Ha valami képes überelni a nagyszerű külsőt, akkor azok a hangok: a fejlesztőcsapat remek színészeket talált a feladatra, így mind a kilenc karakter más és más hangon, akcentussal, sőt stílusban beszél hozzánk, gyakorlatilag a játék alatt folyamatosan: ha elkezdődik a meccs, ha végrehajtunk egy pompás manővert, vagy, ha csak megnyomjuk az erre a célra kifejlesztett örömujjongás gombot, más és más reakciók kerülnek előtérbe. Az ember pedig még hosszú-hosszú napok után is találhat mulattató újdonságot – mert a humor előtérbe helyezése nem csak a grafika megtervezésében, de az egész atmoszféra megteremtésében kulcsfontosságú szerepet játszott.
A Pixar közbeszól
A játék külsejéért természetesen nem csak a Source-motor a felelős, szükség volt kőkemény designra is, amelyet esetünkben a Pixar egyik neves szakembere, J.C. Leyendecker szavatolt a programban. Az úriember igen komoly név a CGI filmek szakmájában, többek között a Hihetetlen Családon dolgozott, stílusa pedig azonnal átüt a Team Fortress második részén is – az egész olyan, mintha egy 3D-s képregényt néznénk, amelyben karikatúra szerű karakterek kelnek életre, hogy aztán lenyűgöző mimikával szórakoztassanak minket.
Mint említettem, három játékmód kapott helyet a „csomagban”: visszatért a klasszikus zászlófoglalósdi, továbbá egy terület foglalós/védős móka, valamint egy, az egész pálya uralmáért folyó küzdelem. A három szabályrendszer azonban egy dologban mindenképpen megegyezik: igen komoly csapatmunkát követel mindegyik. Ellentétben a konkurensekkel, a Team Fortress folytatása taktikai fronton bizony nem került csonkolásra: míg a legtöbb, hasonló stílusú programban egy-egy jobb teljesítményű játékos megnyerheti a meccset, addig itt akár egy gyengébben teljesítő egyén a csapat bukását eredményezheti. Ha valamit, hát ezt fel lehet róni hibaként – nagyon ritkán bízhatunk az egyedi teljesítményünk sikerében, mert hiába dolgozzuk ki a belünket is a csapatért, ha a többiek inkább egy tetőn állva lövöldözik le a konkurenseket. Természetesen ezt lehet előnynek is nevezni, azonban arról nem szabad elfeledkezni, hogy így a játék élvezeti értéke nagyban függ attól, milyen szerverre, milyen emberekkel kerültünk, ez pedig, ismerve a hazai viszonyokat, szinte kizárja, hogy honfitársainkkal együtt felhőtlenül tudjunk szórakozni.
Forrás: pcguru.hu
« vissza a tesztekhez |
---|
Értékelés
Az értékeléshez be kell jelentkezned. Ha még nincs azonosítód, regisztrálj!
Adatlap

megjelenés:
ismeretlen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Értékelés
+ jól áll a rajzfilmes köntös
+ remek hangulata + megunhatatlan |
- játék alá befért volna némi zene
- egyelőre kevés a pálya |
90 |
|
||
---|---|---|---|
90 | |||
Ajánlott konfiguráció:
CPU: 3 GHz, RAM: 1 GB RAM, GPU: 256 MB VRAM, DirectX 9 kompatibilis, HDD: 1,3 GB